piątek, 22 stycznia 2016

Sekretnik i warsztaty na Craft Wawa

Chwilę mi zeszło zanim opracowałam bazę i z pomocą
  Eco Scrapbooking udało się wykonać to co mi chodziło po głowie.

Jeżeli zatem macie ochotę wykonać wspólnie ze mną 
taki albumiko-sekretnik w Warszawie 27 lutego podczas spotkania 
Craft Wawa to wszelkie informacje znajdziecie w tym poście.

Na warsztatach będziemy pracować z materiałami z:

W dzisiejszym sekretniku wykorzystałam papiery
 z zimowej kolekcji Riddersholm Design




































Jak zwykle nie mogłam się opanować i wstawiłam za dużo zdjęć, 
mam nadzieję, że oglądanie nie było męczące.

Sekretnikowe warsztaty odbędą się w Warszawie w dniu 27 lutego 
podczas zimowego spotkania Craft Wawa .

Wykonamy kompletny albumik zawiązywany tasiemką
 z użyciem mediów (14 stron ozdabiania + okładka)
Rozmiar albumu 16/17/7 cm

Warsztatujemy w godzinach 11-14

Cena 120 zł

Zapisy: dorotakopec@wp.pl

Szczegółowe informacje będę wysyłać po zgłoszeniu na maila.

Serdecznie zapraszam :)

Pozdrawiam,
Dorota

14 komentarzy:

  1. Piękny i widać, że lubi Pani kolor niebieski. Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie zaglądałam..widzę zmiany także w pracach. Niezmiennie jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo... No właśnie ja się bardzo cieszę że tyle zdjęć wstawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Прекрасно изпълнение и декорация, моите поздравления!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny a zdjęć nigdy nie za wiele. Jakże chciałabym mieć sposobność uczyć się pod ręką mistrza! Ale mi za daleko :( Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacjny! Każda strona zachwyca i znów nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ach i radość, że już wskoczyłam na listę uczestników warsztatu:)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mam tremę :) ale jeszcze większą radość :)

      Usuń