niedziela, 10 stycznia 2016

Notesy, sekretniki i embossing 3D

Jak widać coraz częściej sięgam po maski, puder
 i nagrzewnicę do embossingu.
Okładki dzisiejszych notesów zdobi embossing
 i przeróżne tzw. "naciapywania" farbami i mgiełkami :)

Notesy wykonane od początku do końca przeze mnie
przy wykorzystaniu ślicznych kartek do notesów ze Studio75

Papiery z kolekcji:

Śliczne tekturki jak zwykle ze Scrapińca








































Pięknie dziękuję za Waszą obecność na moim blogu.
Za to, że po tylu latach wciąż chcecie mnie odwiedzać.
Dziękuję za każde pozostawione tu słowo.

Miłej i spokojnej niedzieli życzę :)

Dorota

32 komentarze:

  1. No tak naciapać Dorotko to nie każdy potrafi.
    Wszystko do siebie pasuje, tworzy cudowną całość.
    Piękne. Pozdrawiam Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  2. ;dorota jak tu nie odwiedzić!!!!! Przyjemnie ogąlda się piękne rzeczy ')

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite są. Napatrzeć się nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne klimatyczne i mediowe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace nieziemsko piękne, chyba przestanę zaglądać do Ciebie, bo potem serce boli, że tak nie potrafię...( oczywiście żartuję) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że potrafisz :) na pocieszenie dodam, że moje tez mi sie nie podobają i zazdroszczę innym talentu :) tak juz mamy...

      Usuń
    2. No nie! Boże , co ta KOBIETA mówi. Słyszysz i nie grzmisz!
      Pani Mono! Proszę mi pomóc!Nie Mogę dzisiaj długo, bo wykład byłby murowany.
      Dalej się kupczy z nami.
      W każdej pracy kryje się bogactwo niespodzianek i odkryć. Każda jedna wyjątkowa, o oryginalnych, nietuzinkowych pomysłach, doskonale współgrające kompozycje. To Ty KOBIETO
      potrafisz podnieść ciśnienie. Pokaż mi taką, która jest lepsza, a dam Ci spokój.
      Masz Ty Cudna dzisiaj szczęście, że nie mogę pisać. Och, Ty...

      Usuń
    3. :D
      Pani Bożenko, tym razem przyznam nieco racji Dorotce - sztuka ma tyle twarzy ilu ludzi się nią para, tak więc na szczęście jedna osoba nie jest w stanie zawrzeć w swoich pracach całego piękna, dzięki czemu mamy taką różnorodność. Co jest zachwycające samo w sobie :D
      A Dorotka jest mistrzynią swojego stylu :D

      Usuń
    4. Absolutnie. Zgadzam się z Panią.
      Chodzi mi właśnie o ten styl. I nie ma drugiej TAKIEJ.

      Melchior Wańkowicz nazwał Zofię Nasierowską fotografką boską. Zaś ona sama uznała,że nie tylko fotografia jest artyzmem. Dla niej nawet gotowanie jest sztuką - jak wszystko
      w życiu - dodała.

      "Mijają cztery pory roku i piata, która jest szaleństwem" - to poeta, Gałczyński wymyślił te piątą porę roku, świadom, że sztuka to szaleństwo.

      I dzięki Bogu,że sztuka ma wiele twarzy.Bo jest i różnorodność i szaleństwo.
      Ale co by nie pisać to właśnie Jej /Dorota mk/ należy się niekwestionowany królewski majestat w stylu, który nas zachwyca.
      Dlatego szanujmy artystów.

      Usuń
    5. Ten blog pomału stale się czatem jak widzę :) dziękuję za każde słowo :)

      Usuń
    6. Obiecuję: już będę grzeczna :)

      Usuń
  7. Zachwycające :) Podziwiam pomysł i wykonanie :) A ten w pomarańczach i brązach jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne notesiki, a obecność na Pani blogu daje nam spokój, radość z oglądania takich pięknych dzieł wykonanych ręcznie, gdzie dziś zalewa nas wszędobylska chińszczyzna w najgorszym tego słowa znaczeniu. Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe sekretniki ,mi najbardziej podoba się fioletowo -zielony :) Ale oczywiście wszystkie piękne ! Ja również boleję,że tak nie potrafię pięknie i różnorodnie tworzyć ,ale uwielbiam tu zaglądać :)Zaglądając na Twojego bloga zawsze czuję pozytywne natchnienie do działania i działam na swoim biureczku oczywiście według własnych możliwości i umiejętności ,ale co tam ,mam z tego wiele radości :)A Pani Bożenka zawsze tak ładnie o Tobie pisze i podzielam Jej zdanie na Twój temat :)pozdrawiam serdecznie i również życzę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. I proszę dalej mnie wspierać, bo czasami to mam ochotę wyjść na tę moją główna trasę i się drzeć, że ONA JEST NAJLEPSZA, a nie tylko pisać. Kłaniam się.

      Usuń
    2. Oczywiście będę Panią wspierać ,bo jak tu nie zachwycać się takimi wspaniałymi komentarzami :)Wyżej napisano ,że inne scraperki też pięknie tworzą - oczywiście ,bo to prawda ,sama oglądam i zachwycam się pracami innych ,ale nie ma dla mnie dnia bez bloga Doroty -po prostu uwielbiam tu zaglądać - to jak łyk pysznej kawy o poranku :)

      Usuń
    3. Ale miło takie słowa przeczytać w pracy rankiem przy porannej kawusi :) dziękuję <3

      Usuń
  10. Przepiękne. Robisz niesamowite pracę. Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorotko, jestem pod nieustającym wrażeniem Twoich prac, ich piękna i ilości, a przy tym niepowtarzalności. Tworzenie przychodzi Ci tak lekko jak zwykłym śmiertelnikom oddychania. Cudnie, że mogłam Cię poznać. Chylę głowę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś do zobaczenia 27 lutego :) bo chyba będziesz na zlocie ?

      Usuń
  12. Piękne, świetnie wychodzi Ci to mediowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są :) zawsze podziwiam Cię za niezwykłą lekkość tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a...wszystko już powiedziano...ja tylko trwam w zachwycie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne! ale zdecydowanie najbardziej podoba mi się fioletowy! uwielbiam to połączenie fioletowego i zielonego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stunning texture and inky effects on all the covers - amazing work as always.
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe, wspaniałe, wspaniałe... cudowna seria notesów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam, ale sama się jeszcze za takie nie łapię, za wysokie progi...:)

    OdpowiedzUsuń