środa, 6 stycznia 2016

Niebieski album

Obiecałam niebieską wersję albumu warsztatowego i wreszcie jest.
Niestety nie z mojej winy mam opóźnienia w pisaniu postów.
Zepsuł mi się komputer i nie zawsze mam możliwość skorzystać z innego.

Album bardzo podobny do różowej wersji sprzed tygodnia, więc teraz już możecie decydować, który wybieracie na warsztaty.

A oto on :)


































Jak ja lubię wolne dni od pracy :)
Niestety jutro szara rzeczywistość i znowu trzeba wstać o 5 rano....

Serdecznie pozdrawiam :)

Dorota

24 komentarze:

  1. oooo wow ale piękny album. I ta aranżacja stron prześwietna. W sumie, chyba jeszcze nie widziałem takiego przygotowania stron pod zdjęcia. Cudo :)
    Proszę o pozwolenie na wykorzystanie pomysłu, we własny sposób oczywiście :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są oba, nie wiem który wybiorę (jeżeli oczywiście zdołam załapać się na warsztaty, bo widzę, że ilość miejsc ograniczona) Pozdrawiam. Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestes wpisana więc myśl nad kolorem :)
      Buźka

      Usuń
  3. Просто обалденный альбомчик! Супер красота!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba albumy cudowne, jak ja chciałabym załapać się na warsztaty, aby przygotować takie cudo.
    Gdzie mogę znaleźć jakiś plan Warsztatów prowadzonych rzez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu na razie wiadomo, że będę:
      Kraków 16 i 30 stycznia
      Lublin 23 stycznia
      Warszawa 27 lutego
      być może Gdynia 20 lutego bo na razie trwają ustalenia
      12 marca Ostrów Wielkopolski

      Usuń
    2. Wszędzie daleko, chyba się zapłaczę jak nie załaię się na jakiś kursik z tymi albumami

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Красота! Лёгкость! Столько света и воздуха! Браво!)

    OdpowiedzUsuń
  7. Вау!!!Я в восторге:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Такой нежный, воздушный альбом, красиво!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogłam oczu oderwać! Cudny!
    Jak ta barbarzyńska 5-ta rano skraca wieczory, coś o tym wiem. Szkoda, bo byłoby więcej do podziwiania. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooooo :) od razu mi się lżej zrobiło wiedząc,że nie jestem w tym osamotniona <3

      Usuń
  10. Очень здорово сделано , впечатляет !!! fantastyczny , bardzo ładnie i sprawnie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!!!Super!Сделано превосходно! Давно слежу за творчеством,это прорыв! Чудо!

    OdpowiedzUsuń
  12. odleciałam...JESTEŚ NIEZRÓWNANA...ależ CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś pięknego,cudny!!!!Pozdrawiam cieplutko w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Давно наблюдаю за Вашим творчеством и не могу не восхищаться Вашим талантом! Волшебный альбом!

    OdpowiedzUsuń
  15. Such a wonderful album. your designs are truly divine. thank you for the inspiration.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochają Cię Dorotko wszystkie kolory!!!

    OdpowiedzUsuń