poniedziałek, 11 stycznia 2016

Lawendowo...

Śliczna lawendowa kolekcja   Lavender  
to papiery rosyjskiej produkcji.
Zgodziłam się zostać gościnną projektantką, 
bo papiery są zupełnie inne, dziewczyny same malują akwarelami
 a potem przenoszą obraz na papier do druku.

Trudno dorównać tym niesamowitym rosyjskim talentom, 
które projektują z tych papierów, 
nawet nie chcę wymieniać nazwisk, żeby kogoś o kim zapomnę nie obrazić, 
jak macie ochotę zajrzyjcie na bloga magicofcreative





















Dziękuję pięknie za zaproszenie :)

Serdecznie pozdrawiam,

Dorota

37 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tempo zawrotne, lecę na wywiadówkę, ależ to jest strata czasu :(

      Usuń
    2. A mąż nie dał się wysłać???

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny akwarelami malują, ale dobrze, że jeszcze po swojemu pociapałaś.
    Wybieram tę z rowerem :-) Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Невероятная красота! Дорота, спасибо за ваш талант, и такие шикарные работы из моей бумаги!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również podoba mi się ta z rowerem ,ale jeszcze bardziej z motylkami i liliowym bukiecikiem ,wspaniałe ! A zresztą wszystkie cudne !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Очень красивые работы!!! русское поле и луга Польши - они очень похожи!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowe kartki!!! i papiery oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne kartki, mi się wydaje, że znacznie trudniej jest skomponować kartkę kiedy jej tłem jest już gotowy obrazek, a Tobie wyszło cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem jak Ty to kobieto robisz, że Ci tak fajnie te kartki wychodzą?! i to jeszcze "szast-prast" i zrobione! kompozycje bardzo ciekawe i niby oczywiste a w życiu bym na nie nie wpadła. ja zawsze jakoś nakombinuję jak koń pod górę i często coś przekombinuję ... i czasu tracę i energii tylko.ech. życie :P pozdrawiam! i podziwiam co każdy post, ale kończą mi się teksty pochwalne i nie chcę się powtarzać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie jak ja - mam tak samo :) Choć nie wiem, czy Cie to pociesza :)

      Usuń
    2. cieszę się, że mogę być inspiracją chociaż robicie piękne kartki ale zawsze powtarzam, że cukier u sąsiada słodszy :)

      Usuń
    3. Tak dołączam się do stwierdzenia że zawsze podziwiam ale tylko co jakiś czas coś wspomnę bo słów, które mogą oddać skalę zachwytu po prosu mi brak a wciąż paplać zachwycające to jakoś za skromnie już tu u Ciebie :-)

      Usuń
  11. I love these springtime hues and playful images, beautiful creations!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo. Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie papiery cudne!! Bardzo delikatne - szkoda że nie można ich kupić w Polsce.
    Karteczki jak zwykle zachwycają!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne te kartki i niesamowite papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne kartki i niesamowite papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dorota...Ty wiesz co ja myślę...i nie PRZESADZAM:) tęsknie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, those flowers are beautiful - and the cards are such a wonderful way to show them off.
    Alison xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycające te karteczki i wykorzystane papiery faktycznie są niesamowite :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dorotko kartki powalają po prostu co tu duzo mówić, z czegokolwiek byś nie tworzyla to zawsze jest to cudo i jak przylecisz do nas to Cię już nie puszcze spowrotem!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy raczej z powrotem?? bosze juz mam problemy poprawnie pisać!!!

      Usuń
  20. Uwielbiam fioleciki, teraz ze zdwojoną siłą!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne są Twoje kartki. Pozostaję niezmiennie w zachwycie. Papier jest niesamowicie piękny. Zaglądałam na ich stronę ale nie widzę informacji o możliwości wysyłania za granicę. Wiesz może czy można je zamówić z wysyłką do nas?

    OdpowiedzUsuń