środa, 23 października 2013

Zapraszam :)

14 komentarzy:

  1. chciałabym tam być... ale z Londynu daleko ..........

    OdpowiedzUsuń
  2. BUUUUUU...
    Szkoda, że to nie odbyło się na zlocie :-)
    Karteczki cudne Dorotko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj chętnie bym z domu uciekala i podzialała z Wami!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. buuuu a kiedy takie świetne warsztaty będa w Krakowie??????

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że tak daleko :( a kiedy coś bliżej Wrocławia albo chociaż Krakowa ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam do grupy desperatów, Dorotko mieszkam koło Częstochowy, ale do Ciebie do Krakowa bym się wybrała, pomyśl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak Dorota bardzo proszę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i pewnei nie tylko ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja desperat jestem i się zapisałam, pomimo tego, że też jestem z Krakowa :) I nic to, że będę jechać w środku nocy i koczować na dworcu, jestem pewna, że na takie warsztaty WARTO :)

    OdpowiedzUsuń
  9. za namową pewnej Żabki...też będę ...

    OdpowiedzUsuń