niedziela, 27 października 2013

Pudełko dla WOŚP

W tym roku również scraperki przyłączają się do akcji
Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 
Naszym zadaniem jest zrobienie pudełek na bransoletki i kolie
wykonane przez utalentowane biżuteryjki.
Moje ma pomieścić kolię "Miedziane koronki"

Już niebawem poinformujemy jak można przyłączyć się do akcji i wziąć udział w licytacji :)

A oto moje pudełko, jest dosyć duże (20/20 cm), dlatego zamieściłam dużo zdjęć.









Pudełko najpierw malowałam miedzianą farbką
a dopiero później oklejałam papierem i ozdabiałam.
Wewnątrz wyłożone czarnym papierem,
myślę, że kolia będzie zadowolona leżąc sobie w takim pudełeczku :)

Obłędne róże autorstwa Pauliny :)

Buziaki :)

19 komentarzy:

  1. obłędne pudełeczko...ZACHWYCAJĄCE:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful flowers on the lovely box.
    Gr Elly

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pudełko, kwiaty, kolory, chlapania, przeszycia, szarpania, no wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę właśnie i na kolię "Miedziane koronki" samą w sobie, i na zdjęcia pudełka, i... nie ośmielę się decydować co piękniejsze, ale wiem, że pewnością jedno do drugiego będzie idealnie pasować :)))))

    CUDO!

    A kto ciekawy - o kolii może się więcej dowiedzieć ze strony naszej akcji:
    http://bizuteryjkidlawosp.pl/nasze-projekty/wczesniejsze-projekty/opowiesc-o-miedzianych-koronkach/
    http://bizuteryjkidlawosp.pl/?s=miedziak

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko przepiękne, kolia także. Wspaniała idea !

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe, zachwycające, fenomenalne - napatrzeć się nie mogę
    cała kolorystyka, klimat no i ten bursztynowy koralik - wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne...i ten "dyndołek" pasuje idealnie .

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudne pudełko i ta ozdóbka

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne :) Bardzo mi się podoba, oj bardzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeej...jest przepiękne! Ta kolorystyka, i ogólnie sama kompozycja...podoba mi się bardzo! Pozdrawiam i zapraszam do mnie: aniela-art.blogspot.com
    Wiem, że moje prace przy twoich to nic, ale czasami przydałby się komentarz i krytyka kogoś bardziej doświadczonego :)

    OdpowiedzUsuń