sobota, 23 lutego 2013

Czasem lubię pociapać farbami :)

Miał być efekt trochę malarski, trochę kamionkowy, trochę schabby, a wyszło co wyszło,
ale jak się brało do ręki to fajne i przyjemne w dotyku :)

Chustecznik + butelka na nalewkę + słoik na kawę (wszystko pełne tych dobroci nie, że jakieś oszukane :)

Ja dzisiaj gościłam u siebie scraperkę z Lublina - narciarkę, globtroterkę, wspaniałą kobietę, do tego uśmiechniętą,
żywiołową i skromną a ja szczególnie cenię sobie tę cechę, po Jej wyjściu zrobiło się jakoś smutno ... 
dziękuję za te cudowne chwile :) czemu ten czas tak szybko leci ? mam wrażenie, że byłaś u mnie 5 minut ...








Buziaki :)

15 komentarzy:

  1. jejku jakie CUDNE!!! te jeżynki to serwetka czy papierek? SMAKOWITE az leci ślinka...dobrze, ze chustecznik sie znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro tak cudnie ciapiesz farbami to następny warsztat zrobisz z decoupagu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdaje mi się, że Twoje zdolności są niewyczerpane :) Cudowne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Śliczne! To chyba telepatia:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne! Talent masz i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny komplecik! :) A u mnie serwetek pełen karton- pojedynczych- tylko jakoś odwagi, by zabrać się za deku, brakuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja. Twórcza dusza z Ciebie - nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorotko, a ciap sobie:) Piękny komplecik wyciapałaś.
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorotko
    Bardzo piękny komplecik! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne :)
    Serdecznie zapraszam na Candy w Skarbnicy Pomysłów
    http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2013/02/candy-zapoznawczo-przydasiowe.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja myślałam, że karteczki robisz... Cudy komplecik!!!Mnie również czas zleciał prędko u Ciebie - zbyt prędko...Dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplet, bardzo podoba mi się ten wzór.

    OdpowiedzUsuń